4 preprosti načini, da se motivirate za trening

Včasih preprosto potrebujemo malo spodbude.

Vsi imamo dneve, ko se nam resnično ne da na trening in bi se najraje samo zvalili na kavč. Saj, če enkrat preskočimo vadbo res ni hudega, problem je le, če to naredimo dvakrat ali trikrat zapored. Zdi se, da se vzorec nejevolje, lenobe in nediscipline veliko hitreje vzpostavi kot obratno. Če sami po sebi nismo silno disciplinirani, je izpuščanje treningov lahko precej tvegana odločitev.

Ampak kaj, ko se nam zares ne da? Če se nam ne da toliko, da kar boli, potem naj vadba tisti dan raje odpade. S siljenjem se lahko demotiviramo in sprožimo odpor do treningov. Če smo mejni, pa verjetno potrebujemo le malo spodbude. Ampak, kakšne?

1Spomnimo se, zakaj to počnemo

Pomislimo, koliko časa, energije, volje in moči smo vložili v vadbo. Spomnimo se, zakaj smo se sploh odločili zanjo, kako je bilo na začetku in koliko smo napredovali do današnjega dne. Smo zadovoljni z rezultatom? Seveda smo! Ker so merljivi, lahko vidimo, kako zelo smo napredovali, kako močnejši, hitrejši in vzdržljivejši smo. Bi šli na začetek? Raje ne.

2Povabimo prijatelja

Včasih je v družbi marsikaj lažje. Spodbujanje in »brcanje v rit« nam pride zelo prav, sploh ob dneh, ko za trening nismo pri volji. Če imamo v sebi zdravo merico tekmovalnosti, nam družba prijatelja lahko tudi koristi. Priznajte, da je vedno v kar veliko zadovoljstvo, če smo močnejši in zmogljivejši od kolega. Na drugi strani pa je dogovorjen trening s prijateljem del zaveze tudi do njega, saj ga menda ne bomo pustili na cedilu zgolj zato, ker smo nerazpoloženi.

3Prilagodimo cilj

Zgodi se, da si postavimo res visoke cilje. S tem sicer ni nič narobe, a če smo šibke volje, smo si s tem nakopali veliko notranjih bitk. Smiselno je, da so cilji merljivi, postavljeni na krajši rok in da vzdržujejo motivacijo. Šele ko se mu približamo, ga postavimo višje. Cilj naj bo skladen z našo naravo, načinom življenja in napredkom.

4Objava dosežkov na družbenih omrežjih

Če smo tip osebnosti, ki nam všečki neznancev, znancev in prijateljev pomagajo pri tem, da se spravimo na trening, potem je vsaka naša objava v zvezi s tem smiselna. Všečki in spodbudni komentarji lahko pomagajo pri motivaciji in doseganju ciljev. Spet na drugi strani, pa je vpetost družbenih omrežij v vadbo lahko nevarna za samopodobo. Vedno bo namreč nekdo videti bolje od nas, imel bo boljše rezultate, hitreje bo dosegel cilje. Po možnosti bo ta oseba precej starejša od nas in po možnosti bo imela veliko slabšo opremo. Če smo tekmovalni, nas takšne situacije lahko nezdravo grizejo.