5 živil, ki pripomorejo k hitrejši obnovi mišic

Kako hitro jesti po vožnji? Vprašanje, na katerega lahko dobimo več odgovorov. Nekateri pravijo, da kar narediš v prvih 20 minutah po zaključku je narejeno, spet drugi pravijo, da je časa uro, lahko tudi več. Opazujte svoje telo in poskusite sami najti odgovor na to vprašanje. Kaj jesti po vožnji? No, tu so si odgovori zelo zedinjeni – zagotovo beljakovine, da si mišice čim bolj opomorejo ter ogljikovi hidrati za energijo.

Daljša, zahtevnejša vožnja navadno izprazne gorivo, ki je shranjeno v mišicah. Intervalni treningi, vzponi ali sprinti poškodujejo mišična vlakna, zato jih je treba kar najhitreje obnoviti. Izbira primernega obroka bo tako pospešila vaše okrevanje in zagotovila, da bodo zaloge goriva ponovno na voljo.

1. Stročnice
Stročnice so bogate z beljakovinami in zagotavljajo solidno količino ogljikovih hidratov, ki jih potrebujemo.

2. Granatno jabolko
Bogato je z antioksidanti, ki pomagajo pri zmanjšanju vnetnega procesa in krepijo imunski sistem. Visoko intenzivna rekreacija sproži oksidativni stres. Antioksidanti ščitijo telo pred poškodbami celic in jačajo imunske funkcije.

3. Avokado
Živilo z velikim deležom omega-3 maščobnih kislin in hranil. Avokado vsebuje tudi “dobre maščobe”, kalij in vitamin C.

4. Losos
Riba z visoko vsebnostjo beljakovin in omega-3 maščobnih kislin in tavrinom, esencialno aminokislino, ki zagotavlja dodatne antioksidativne koristi.

5. Jajca
Nekje 7 g beljakovin in aminokisline so zadosten razlog, da je jajce eno boljših živil po rekreaciji.