Ali ste vedeli?

  • V povprečju traja približno 12 tednov po začetku športne aktivnosti, da opazite merljive spremembe v telesu.
  • Če želite izgubiti en kilogram maščobe, morate porabiti približno 6.500 kalorij.
  • Če vsaj trikrat na teden hodite s hitrim tempom tri ure ali več, lahko tveganje za srčno bolezen zmanjšate tudi za 65 %.
  • Povprečna zmerno aktivna oseba prehodi približno 7.500 korakov na dan, kar je toliko kot če bi v življenju petkrat prehodil Zemljo.
  • Raztezne vaje povečajo pretok krvi v mišicah, kar pomaga preprečiti poškodbe.
  • Brez vode človek ne preživi niti enega tedna. Voda v našem telesu predstavlja 60% telesne mase, 70 % možganov, 80 % krvi.
  • Pitje najmanj petih kozarcev vode na dan lahko zmanjša verjetnost za srčni napad za 40 %.
  • Ženske, mlajše od 50 let, potrebujejo dvakrat več železa na dan kot moški iste starosti.
  • Telo ima več kot 650 mišic.
  • Brez mišic se ne bi mogli smejati, govoriti ali mežikati. Kar 34 obraznih mišic nam omogoča poljub, 200 mišic pa dela kadar hodimo.
  • Pri enem samem preprostem položaju roke deluje več 100 mišic.
  • Kompakten material, iz katerega je zgrajena človeška kost, je vsaj dvakrat trši od granita in vsaj enako odporen proti lomljenju kot lito železo. Pa vendar, človeški skelet obsega samo 12 odstotkov skupne telesne mase.
  • Človeški skelet sestavlja 206 kosti, ki so spojene s hrustancem, vezmi, tetivami in mišicami.
  • Da je v kosteh mozeg, ki vsebuje kalcijev fosfat in kolagen, ter da so zaradi tega kosti živa stvar in se obnavljajo in imajo čudodelno moč celjenja, za razliko od sklepov, ki se obrabljajo.
  • Skoraj vse celice v našem telesu se zamenjajo v sedmih mesecih.