Hitre in prenosljive malice ali kosila

Ideje za malice v službenem času. Zelo dobrodošle, predvsem, če se ozirate na kakovost prehrane ali pazite na linijo.

Mnogi pazite na zdravo prehrano, toda včasih je lažje skrbeti za to med vikendom, ko imate več časa in ste manj pod stresom kot med tednom, ko vam krojijo čas službene obveznosti.

Toda vse se da, le malo dobre volje in organizacije je potrebne. Tukaj je nekaj idej za enostavne, lahko prenosljive in okusne malice ali kosila.

Natisnite ta seznam in ga prilepite na hladilnik in ne boste imeli več izgovorov, da cel teden jeste v službi samo piškote in kavico.

Več idej najdete na: https://zdravozivi.si/prehrana

Fritate. Specite omleto iz jajc in razne zelenjave. Okusne so tudi pri sobni temperaturi. Lahko jo naredite en večer prej ali pa zjutraj pred službo  ter jo spakirate v neprepustno posodo.

Kvinoja/kamut/bulgur z zelenjavo (ter s piščancem/puranom). Zelenjavo in meso popražite ter skuhajte posebej kvinojo/kamut/bulgur. Premešajte ter zapakirajte za sabo. Pripravite en dan prej.

Krompir v oblicah in pečena/kuhana zelenjava. Preprost ter zelo hranilen obrok. Skuhajte 2 krompirja z lupino ter čimveč zelenjave, kot npr. brokoli, cvetača, rdeča pesa, bučke ter pest mandljev.

Carska solata. Svežo zelenjavo (po želji) narežite, dodajte tuno (svežo ali iz konzerve), kuhan krompir, trdo kuhano jajce, nekaj oliv, kapljico olivnega olja ter jabolčni kis/limono, lahko začinite z baziliko in malo soli. Najbolje, da začinite v službi ali tik preden greste v službo.

Juhe. So odlične, ker jih lahko skuhate dan do dva prej. Odlične so zelenjavne, npr. bučna, fižolova, paradižnikova, brokolijeva, porova, grahova itd. Bolj nasitne bodo, če boste dodali nekaj žlic ajdove kaše. Zraven pojejte kos pirinega/polnozrnatega kruha.

Nedeljski/praznični ostanki. Če vam ostane kaj od nedeljskega kosila, kot npr. musaka, loparnica, štruklji,  prebranec itd., si vzemite za malico v službo. Nobenega dela ne boste imeli s pripravo.

Sendvič. Če ste ljubitelj-ica sendvičev, si ga pripravite na pravem kruhu (ne belem ali polbelem, ampak na pirinem/polnozrnatem). Ne mažite ga z majonezo ali maslom, ampak npr. s humusom. Dajte notri svežo zelenjavo (redkvice, solato, paradižnik, papriko), trdo kuhano jajce, tuno/pečenega piščanca, sir.

Prosena kaša s suhimi slivami/jabolkom. Če ste ljubitelj sladkega, si dan prej skuhajte proseno kašo na vodi. Ko je kuhana, dodajte suhe slive / krhlje svežega jabolka in zalijte s sojinim/riževim mlekom ter po želji osladite z žlico medu.