Kako shujšati s kolesarjenjem?

Kolesarjenje je verjetno en najboljših načinov, če se želimo otresti tistih kilogramov, za katere menimo, da so višek.

Krajša lahkotna vožnja, hitrejša in dinamična … za kakršnokoli se že odločite, bo gotovo dobra za otresanje kilogramov. Kolesarstvo je dober pristop k hujšanju tudi zato, ker se vam ni treba držati nekih posebnih diet. No, prekomerne količine res slabih pregreh je tako dobro imeti na kratkem.

Upoštevajte mišično maso v mislih
Ko stresate kilograme imejte v mislih, da se lahko poleg maščob otresate tudi mišične mase. Če boste šli v to smer, upoštevajte, da boste lahko na kolesu šibkejši in počasnejši. Ko boste stopili na tehtnico in imeli -5kg, se vseeno vprašajte, katerih 5 kg vas je zapustilo. Ne pozabite: z večjo mišično maso boste pokurili več kalorij, pa četudi boste le ležali na kavču.

Prehrana
Milijonkrat napisano in prebrano, zato o uravnoteženi prehrani ne gre izgubljati preveč besed. Samo povzamemo: ogljikovi hidrati za energijo, maščobe za sitost, beljakovine pa po treningu oz. vožnji za obnovo mišičnega tkiva. vlaknine? Ja, seveda, te tudi! Saj vemo, kako to gre, mar ne?

Moč zgornjega dela telesa
Pri kolesarstvu pretežno dela spodnji del telesa, zato ima veliko kolesarjev pomanjkanje mišične mase v zgornjem delu. Če vas skrbi, da je rešitev le v divjih treningih v telovadnici, je skrb odveč. Nekje 2-3× na teden si vzemite 30 minut časa in naredite nekaj vaj za zgornji del trupa. Če se boste tega držali, se vam bo na kolesarsko sezono ta moč vedno izkazala.

Dolge in lahkotne vožnje
Pri hujšanju s pomočjo kolesarstva je pomembno tudi, kako se slednjega lotite. Da boste kurili maščobe, vozite daljše vožnje, ki naj ne bodo težavne, temveč lahkotne, a ne lenobne. Pazite na utrip – naj ne bo prenizek ali previsok. Potrudite se, da boste skozi vso vožnjo v svoji aerobni coni.

Tudi kratke vožnje so učinkovite
Seveda razumemo, da si med delovnikom ne morete kar tako privoščiti 3 do 4-urnih voženj. Zato poskusite z intervalnimi, 40 do 60 minutnimi vožnjami, da lahko iz sebe izčrpate največ kar se v krajšem času vožnje da.

Regeneracija
Če mislite, da boste hitreje shujšali, če po vožnji ne boste jedli, imate prav. A to ni ravno najboljši pristop. Mišice za svojo obnovo in energijo potrebujejo beljakovine in ogljikove hidrate. Če jih boste stradali, boste šibki, lahko tvegate tudi kakšno poškodbo, kar za tistih nekaj gramov ni vredno. Raje vklopite zmernost pri vnosu.

Ne dotikajte se tehtnice
Če hujšate tako, da vozite kolo in migate še na deset drugih načinov, upoštevajte, da vam bo teža precej nihala in se vam številka na tehtnici pogosto ne bo zdela logična, kaj šele všečna. Ko ste fizično aktivni stresate maščobo, obenem pa tudi gradite mišice. Od tod “zamrznjeni” kilogrami. Raje pustite tehtnico tam, kjer je. Če pa vas sila premaga, pa se poglejte v ogledalo in pozornost usmerite na obliko telesa. Kilogrami hitro dobijo drugo podobo, kajne?

Bodite dobro namočeni
Nekje, že dolgo nazaj, smo zasledili, da naj bi na vsak kilogram, ki ga imamo, morali vase zliti 30 ml tekočine. Tekočina v telesu fantastično vpliva na naše zdravje – krasno pomaga pri metabolizmu in peristaltiki, skrbi za kožo, skrbi za srce, preprečuje glavobol, čisti telo, poveča energijo, izboljša mišični tonus … No, ko boste na vožnji nikar ne čakajte, da vas popade žeja – takrat je prepozno. Med kolesarjenjem nenehno po malem pijte in si nikar ne dovolite dehidracije.

Dajte si čas
Izguba kilogramov s kolesarjenjem ni iluzija, je pa, če menite, da boste na cilju v tedu, dveh ali po mesecu. Saj se verjetno tudi zredili niste v tako kratkem času. Kako bi potemtakem lahko tako hitro shujšali?