Ogljikovi hidrati v živilih

Ogljikovi hidrati (OH) so pomemben del vsakdanje prehrane. Nahajajo se v škrobnatih živilih, mleku, sadju, zelenjavi in slaščicah. Vendar se v procesu presnove pretvorijo v sladkor, kar povzroči porast krvnega sladkorja in kopičenje maščob. Kaj pa, če bi imeli več svobode pri izbiranju primernih živil in možnost enostavnega načrtovanja zdravih in uravnoteženih obrokov?

Skrb za svoje telo, zdravje in počutje navadno pride prepozno, saj večino časa živimo v prepričanju, da smo premladi za bolezen in imamo dovolj zdravja na zalogi, ali pa verjamemo, da se nam bolezen enostavno ne more zgoditi.

Smo, kar jemo. Drži ali ne drži? Če jem solato, sem potem solata? Če jem lešnike, sem potem lešnik? Če jemo zdravo, smo potem res polni zdravja? Hm …

Skrb zase je lahko osebna odločitev, izziv ali pa nas v to prisili bolezen. Slednjo lahko doživljate kot prekletstvo ali blagoslov. Odvisno, čemu mislite, da se odpovedujete – bolezni ali zdravju?

Če želite vedeti, koliko ogljikovih hidratov in kalorij se nahaja v določenem živilu, poglejte v tabelo in se odločite.

Tabela-OH

Save