Pregrehe, ki jih uživajo profesionalni kolesarji

Če na dan pokuriš vsaj 5.000 kalorij, si lahko pri hrani privoščiš več.

Imamo ljubitelje kolesarstva, ki enostavno le radi vozijo in jih drugo ne zanima kaj dosti IN imamo ljubitelje kolesarstva, ki radi vozijo in gledajo še druge, kako vozijo, najraje tiste v pro tour-u. Če sodite med slednje, se gotovo čudite nad nadčloveško zmogljivostjo profesionalnih kolesarjev. Poleg tega, da se sprašujete, na kakšnih drogah so in kako sploh zmorejo ekstremne kolesarske napore z zavidljivo povprečno hitrostjo na cilju, se vsake toliko pripelje tudi vprašanje, kaj vse in koliko ti ljudje pojejo.

Če si vzamemo čas in malo poklikamo po spletu, ugotovimo, da pojejo veliko in od tega veliko nezdravega. Njihov vnos kalorij bi nahranil bengalskega tigra, katerega povprečna teža je približno 325 kg. Nekje povprečna teža kolesarja je 70 kg.

Poleg obilice testenin, kupa žitaric, mlečnih izdelkov, zelenjave in mesa, si pro kolesarji lahko privoščijo še veliko priboljškov:

  • visoko kalorične maslene piškote z obilo čokolade
  • čokoladne tablice z oreščki (npr. snickers) in čokolada
  • bonbone in gumijaste medvedke
  • visokokalorične gazirane pijače
  • palačinke na sto načinov
  • sladoled
  • debelo obložene pizze
  • veliko cvrtja
  • hamburgerje
  • pivo

Če takole pogledamo, tudi mi vase vržemo marsikaj s spiska pri bistveno manjši porabi kalorij. Na kolesu je marsikatera pregreha dovoljena, če je fizični napor dovolj velik, sicer pa se vsem hitro maščuje, mar ne?