Zakaj so kolesarji slabi za ekonomijo

Ko se včasih sprašujemo, zakaj v večini držav kolesarske poti niso urejene in ugotavljamo, da je odnos prebivalcev do kolesarjev grozljiv, ugotovimo, da morda zatem stoji ekonomski razlog. Zagotovo bi bilo treba za kakovostno kolesarsko infrastrukturo uporabiti intelekt, čas in denar. O sprejemanju kolesarjev kot enakovrednih udeležencih v cestnem prometu pa sedaj ne bomo izgubljali besed. Zatorej se raje posvetimo temu, kako zelo kolesar predstavlja ekonomsko izgubo in kje se to najbolj odraža:

1 Kolesar ne plačuje cestnine in ne vozi na gorivo. – ne hrani države

2 Kolesar ne plačuje parkirnine. – ne hrani občine

3 Kolesar je zdrav in ne potrebuje zdravil. – ne hrani farmacije

4 Kolesar je dobre volje in zdrav, zato ne potrebuje ne psihiatra ne zdravnika. – ne hrani zdravstva

5 Kolesar za nakup kolesa ne vzame lizinga ali dolgoročnega kredita. – ne hrani bank

6 Kolesar ne hodi v avtopralnico in k vulkanizerju. – slabo podpira avtomobilsko industrijo in servise

7 Kolesar naredi manj prekrškov kot voznik. – ne hrani policije

8 Kolesar se ne zredi in zato ne potrebuje posebnega trenerja za izgubo teže in hujšanje. – ne hrani specializiranih trenerjev in prehranskih gurujev

9 Kolesar je okolju prijazen. – takih sistem ne mara preveč

10 Kolesar večino časa rekreira na svojem kolesu. – ne koristi celoletne ponudbe lokalnih športno-rekreativnih centrov

11 Kolesarji zaradi zdravega načina življenja živijo dlje, zato tudi dlje koristijo in uživajo resurse. – na res stara leta spravlja državo na kant